lördag Kväll i Motala.

MM Hej igen ,nu är det lördag igen fast jag skriver på söndag.
Va ute med min granne i Motala på Harrys det var lite mycket folk där men det gick att dansa ialla fall.
Skulle ha mött Lena dar men hon kom alldrig ,så jag och Hannele fick festa själva där men det gjorde inget för vi hadde kul ändå .
Men kvällen slutade bra ialla fall för jag hamnade i motala i natt hos min snygging Larsa ,ja just det han fyller ju år idag 29 år GRATTIS Älskling.men men jag är kvar i motala nu men vi ska snart åka hem till mig bara han har gjort sig i ordning så kommer vi i väg snart .
Måste hem till min VOVVE Nico han har varit utan sin matte i 24 tim men han är inte så mycket själv han är hos min pappa .
Ja ha nu orkar jag inte skriva mera men vi höres kram på er .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0